شهادت سردار پر افتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی تسلیت باد

۱۳۹۸/۱۰/۱۵ تعداد بازدید: ۱۳۸۳
print
شهادت سردار پر افتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی تسلیت باد

 

انالله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلً

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

 

شهادت هنر مردان خداست 

بخشی از پیام حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی در پی شهادت سردار پر افتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه ایشان بویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابوالمهدی المهندس : 

شهید سلیمانی چهره بین المللی مقاومت است و همه دلبستگان مقاومت خونخواه اویند . همه دوستان و نیز همه دشمنان بدانند خط جهاد مقاومت با انگیزه مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است، فقدان سردار فداکار و عزیز ما تلخ است ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ تر خواهد کرد .

ملت ایران یاد و نام شهید عالیمقام سردار سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای همراه او بویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابوالمهدی المهندس را بزرگ خواهد داشت .

سازمان نظام کاردانی ساختمان خراسان رضوی نیز ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه ایشان از اعضای محترم دعوت می نماید تا در مراسم تشیع پیکر مطهر این شهدای والامقام شرکت نمایند .

 

سازمان نظام کاردانی ساختمان استان خراسان رضوی

سازمان نظام کاردانی ساختمان خراسان رضوی

    •  آدرس سازمان : خراسان رضوی - مشهد مقدس - بلوار ارشاد - انتهای ارشاد 7 (بلوار دهخدا) - انتهای دوربرگردان - سمت چپ

       کد پستی : 9185934946
    •  تلفن تماس : 11-37672510-051
    • 051-37674240
    • نمابر : 37672100-051