جلسه معارفه آقای مهندس خانمحمد مصرزاده به عنوان رابط و سرپرست

۱۴۰۲/۱۰/۱۴ تعداد بازدید: ۹۶
print

صبح روز چهارشنبه مورخ 13/10/1402 جلسه معارفه آقای مهندس خانمحمد مصرزاده به عنوان رابط و سرپرست ناظران نظام کاردانی ساختمان در شهرهای باجگیران،شهرکهنه،آلماجق و مزرج در محل فرمانداری برگزار گردید.

در این جلسه فرماندار محترم جناب آقای صفایی با توجه به اینکه گسل زلزله در قوچان فعال میباشد،اهمیت نظارت و کنترل دقیق ساخت و ساز مورد تاکید میباشد و بیاناتی در جهت سیاست گذاری های دولت محترم و تبیین الگوی مسکن منطبق بر رعایت کلیه موارد فنی و مهندسی و فرهنگی و لزوم نظارت دقیق بر این امر خطیر مطابق قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و شیوه‌نامه های آن را فرمودند.

 سپس جناب آقای مهندس فتحی نائب رئیس محترم نظام کاردانی استان خراسان رضوی در مورد وضعیت و چگونگی ارجاع کارهای ساختمانی به ناظرین و تقسیم بندی بر اساس صلاحیت رتبه و نوع پروانه اشتغال و چگونگی هماهنگی های لازم با سازمان نظام مهندسی بیان فرمودند.

جناب آقای مهندس عرفانیان عضو هیئت مدیره نظام کاردانی ساختمان استان جهت تشکیل دفتر نظام کاردانی و ایجاد هماهنگی و همکاری کلیه ادارات و شهرداری های مربوطه بیاناتی فرمودند.

مقرر گردید نمایندگی نظام کاردانی ساختمان شهر های باجگیران،شهرکهنه،آلماجق و مزرج در قوچان جهت سهولت دسترسی مراجعه کنندگان تشکیل گردد.

 

 

نظرات

 نام:
 *نظر:

سازمان نظام کاردانی ساختمان خراسان رضوی

    •  آدرس سازمان : خراسان رضوی - مشهد مقدس - بلوار ارشاد - انتهای ارشاد 7 (بلوار دهخدا) - انتهای دوربرگردان - سمت چپ

       کد پستی : 9185934946
    •  تلفن تماس : 11-37672510-051
    • 051-37674240
    • نمابر : 37672100-051