انتخاب اعضای هیأت اجرایی پنجمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام کاردانی ساختمان استان خراسان رضوی

۱۴۰۰/۰۳/۲۰ تعداد بازدید: ۸۴۴
print
انتخاب اعضای هیأت اجرایی پنجمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام کاردانی ساختمان استان خراسان رضوی

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، پیرو ابلاغ نظامنامه پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام کاردانی ساختمان استان از سوی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه وشهرسازی، جلسه انتخاب اعضای هیأت اجرایی پنجمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام کاردانی ساختمان استان در محل سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.
بنابر این گزارش، در این جلسه محمدعلی منصوری، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان، ضمن خوش آمدگویی به مدعوین، اظهار امیدواری کرد: با همت و تلاش منتخبین هیأت اجرایی شاهد برگزاری یک انتخابات پویا و پرشور و با مشارکت بالای کلیه اعضای سازمان نظام کاردانی ساختمان استان باشیم.
منصوری ضمن تشریح جایگاه و نقش کاردان های فنی ساختمان در افزایش کیفیت ساخت و سازها ضمن آرزوی موفقیت برای منتخبین هیأت اجرایی تاکید کرد: انشاءا... با تلاش مضاعف در سایه صداقت و دوستی شاهد یک انتخابات آرام با رضایتمندی بالا باشیم.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل با اشاره به زمان برگزاری این انتخابات درشهریور ماه سال جاری افزود: تعداد 10 نفر از اعضای سازمان نظام کاردانی ساختمان بر اساس صلاحیت، حسن سابقه، کسوت، تجربه و خوشنامی در جلسه دعوت شده اند که از طریق رأی گیری 5 نفر به عنوان اعضای هیأت اجرایی انتخاب می شوند.

وی ادامه داد: براساس نظام نامه ابلاغی، مدیرکل راه و شهرسازی استان به عنوان رئیس دستگاه نظارت، معاون مسکن و ساختمان، مدیر حراست، رئیس ادره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان و رئیس اداره حقوقی و دعاوی اداره کل نیز اعضای دستگاه نظارت انتخابات نظام کاردانی ساختمان هستند.
گفتنی است در پایان این جلسه و با رأی حاضران، آقایان عبدالحسین کشاورز، سید مرتضی سرادار قندچی، سید مهدی حیدرزاده طرقبه، هادی معاون هاشمی و موسی غلامیان ادیمی به عنوان اعضای هیات اجرایی پنجمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام کاردانی ساختمان استان انتخاب شدند.

 

نظرات

 نام:
 *نظر:

سازمان نظام کاردانی ساختمان خراسان رضوی

    •  آدرس سازمان : خراسان رضوی - مشهد مقدس - بلوار ارشاد - انتهای ارشاد 7 (بلوار دهخدا) - انتهای دوربرگردان - سمت چپ

       کد پستی : 9185934946
    •  تلفن تماس : 11-37672510-051
    • 051-37674240
    • نمابر : 37672100-051