گردهمایی روسای سازمان های نظام کاردانی ساختمان کشور استانها

۱۳۹۸/۰۴/۰۵ تعداد بازدید: ۷۱۱
print
گردهمایی روسای سازمانهای نظام کاردانی ساختمان استانها در تاریخ 1398/03/29 با حضور معاون محترم مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ، مدیرکل محترم دفتر توسعه مهندسی ساختمان ، مدیر کل محترم دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی ،مدیر کل محترم اداره کل راه و شهرسازی استان ، ریاست محترم شورای مرکزی سازمان نظام کاردانی کشور ، روسای سازمان های نظام کاردانی استانها به همراه هیئت همراه به میزبانی سازمان نظام کاردانی ساختمان خراسان رضوی برگزار گردید .

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در گردهمایی روسای سازمان های نظام کاردانی ساختمان کشور،  هدف  نهایی از همه تشکل های حوزه مهندسی و ساخت را رضایت مردم از کار مهندسان عنوان کرد و گفت: بدون شک نقش کاردان ها در تحقق رضایت مردم از ساختمان ساخته شده خصوصا در مباحث اجرایی بسیار مهم و اثر گذار است.

وی بر لزوم ارائه آموزش های عملی به دانش آموختگان رشته های مهندسی ساختمان تاکید کرد و گفت: همچنین در صورتی که پیشنهاد منصفانه و اجرایی در جهت ارتقای جایگاه سازمان نظام کاردانی ساختمان ارائه شود از آن استقبال می کنیم.

همچنین در این جلسه محمدرضا اخوان عبداللهیان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی با بیان اینکه هدف از برگزاری این گردهمایی هم اندیشی در خصوص مباحث مرتبط با کاردان ها و بررسی مشکلات احتمالی در جهت ارائه خدمات در حوزه ساختمان است، گفت: کاردان های فنی به عنوان قشر پرتلاش و زحمتکش می توانند نقش مهم و موثری در حوزه اجرا ایفا کنند، همچنانکه تا کنون نیز نقش مهمی را در مباحث اجرایی ساختمان ها به عهده داشته اند.

وی اظهار امیدواری کرد برگزاری این نشست منجر به هم افزایی در بحث نظام کاردانی و مهندسی شود و بتوانیم ارکان صنعت ساختمان را به شکل زنجیروار به هم ارتباط دهیم که لازمه این امر ایجاد یک نظام ملی ساخت و سا ز در کشور است.

 

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه وشهرسازی در گردهمایی روسای سازمان های نظام کاردانی ساختمان کشور، هدف نهایی از همه تشکل های حوزه مهندسی و ساخت را رضایت مردم از کار مهندسان و کاردانها عنوان کرد.

 

 

 

 

 

 

سازمان نظام کاردانی ساختمان خراسان رضوی

    •  آدرس سازمان : خراسان رضوی - مشهد مقدس - بلوار ارشاد - انتهای ارشاد 7 (بلوار دهخدا) - انتهای دوربرگردان - سمت چپ

       کد پستی : 9185934946
    •  تلفن تماس : 11-37672510-051
    • 051-37674240
    • نمابر : 37672100-051